Look Inside
You’re alone as you enter a house—a house belonging to someone you don’t know. Your only guide is the voice coming through a pair of headphones, inviting you to look around. How far do you go? Do you take a peek into the fridge, visit the bathroom, go through the mail, take a rest on the bed? The hyper-realistic audio tour Look Inside is the second part of a series of works with the collective title Common Good. Through these, social theater maker Nadja van der Weide investigates how we can be open to real contact with others.