George Lucas in Love
Young George Lucas has writer's block. If he doesn't finish his screenplay in three days, he won't graduate from USC Film School. What he doesn't realise is that his story is all around him. His roommate obsessed with ‘the force,’ his evil neighbour with Darth Vader-esque asthma, and his professor with a habit of talking backwards all fail to spark his script. Then he meets a beauty and everything changes.