Hello Grandma
On March 20, 2020, Poland went into lockdown due to the coronavirus. Filmmaker Kamila Chojnacka, her husband, and their one-and-a-half-year-old son have to get along together within the four walls of their small house.
This personal documentary made in quarantine is a frank and intimate portrait of a family trying to move forward together at a time of sometimes absurdist isolation, with the world at a strange standstill.