Rudens Sniegas
The falling of the first autumn snow coincides with the final seconds of a man's life on earth. THE AUTUMN SNOW is a poetical, impressionistic study creating an atmosphere of autumn; in nature and in life. Like winter setting in - an organic part of nature's cycle - a man's death is a still and elevated end.