Ik ben sterk
Whenever a dog is near, Greg would prefer to walk a few blocks around it or scale a fence. Not surprisingly, his summer vacation on the beach is a veritable nightmare. All those exuberant dogs running around give him a panic attack. Therefore, Greg decides to take a course to get over his fear. From this moment on, he thinks “I'm strong” whenever he walks past a dog. And although he still considers dogs nastily barking monsters, his fear gradually dwindles. With a certificate in hand, he even musters up the courage to take a quadruped out for a walk.