Climats
The short film by French artist Rebecca Digne revolves around a mysterious stone-like object presented on a plinth within a cinematic set. Since most of Digne's films deal with the personal and autobiographical symbolized by gestures of the human body, is the first film by the artist that documents and reveals the instruments of make-believe itself.