Z miasta Lodzi
A film about the everyday life in Lodz, the centre of textile industry. By means of showing images of the street, the factory and a concert in the park, Kieslowski attemps to evoke the specific atmosphere of Lodz and to touch upon certain problems its inhabitants have.