Sexy Baby
Three American women from three cities create an alarming image of a society saturated with sex. Winnifred is a clever 12-year-old New Yorker who uses her theater group to stage stories about sexualized media. But even she still can't resist the temptation of posting sexy photos of herself on Facebook. While her parents struggle to find the balance between protection and freedom for their daughter, Winnifred's little sister imitates vulgar dances from Lady Gaga videos. Laura is 22 years old and wants surgical labia correction; she hopes to come closer to her idea of perfection and feel more secure in the bedroom. There's no time like the present, suggests the surgeon - after all, she doesn't have a boyfriend right now. And Laura's mother stands by her throughout her plastic surgery experience. Former porn star Nichole is 32, and she has seen changes over the past few years in the way people have sex. She teaches pole dancing and has noticed that many young women want to be like her alter ego Nakita Kash. But all Nichole wants is a normal family life. She's trying to get pregnant and, just like Winnifred's parents, she's concerned about a youth culture saturated with provocative music videos, sexy Google searches and fishnet stockings.