A Sense of Life
Poetic documentary about human desires. In a world of estrangement people have lost the contact to their basic roots. Therefore the individual is searching for sensation in extreme situations in order to feel alive. Looking for a sense of life - sense with a dubble significance: meaning and feeling."I feel, that’s why I am" instead of "I think, that’s why I am".