Ancestors
What kind of world will we leave for future generations? Thinking about the future tends to feel abstract and remote. Until you’ve taken part in Ancestors, that is.
Before joining Ancestors, we kindly request that guests bring fully charged phones. It will be part of the experience. Additionally, in joining Ancestors, guests are required to take and share a selfie as part of the show.