Privé-opnamen van de familie Ivens
George, Hans and Thea in the sandbox at the house of the Ivens family in the Van Berchenstraat in Nijmegen. Father Kees offers Thea a fruit which she shares with her brothers. The four children pose after digging in the sandbox. Father Ivens strolls through the garden of the house near the 'Jonkerbosch' with little Coba. The camerawork is probably by Piet Rutten, or by another employee of the family's CAPI photography-shop.