Tibul's Palette
A group of young artists of different nationalities (30 people, average age 25 years) formed an independent group in 1988, which included students from art schools, self-taught artists and professionals. The film portrays some of these young artists, who tell us about art and freedom of expression, about the artist and society, about artistry and mastery.