Zezil's World
Zezil is a 15-year-old Danish girl. At her school in Copenhagen, she is the only indigenous Danish student. "In a way you could say that I'm the foreigner in the school." She is inseparable from her Arab friends Tanja and Mia; in class, in the gym, at the fun fair, or while surfing dating sites on the Internet. But when she actually has an Internet date, problems arise between Zezil and her two friends. With occasionally rapid edits and words that are set to music like rap lyrics, the film offers a glimpse into Zezil's multicultural world.