The Killer Inside Me
Making love in the graveyard was not that abnormal to Sondra London, but when her friend John Schaefer told her about his ‘uncontrollable desire to kill women’, she broke off the relationship. Nine years later, she read in a newspaper that he had killed thirty women. Bored with her job, London paid him a visit in prison and helped him write a book. Later, she was approached by another serial killer, who also aspired to write a book. She fell publicly in love with him.