Oh, Long Lost Lovers!
Ko used to be a pole-vaulter, who was even scheduled to participate in the Olympic Games. Today, he is a civilised robber, who always asks for the money politely. One day, Ko spots a man and a woman in front of a shop. These two deaf-mutes have painted their entire body gold and are communicating through their fingertips. Ko immediately feels attracted to them, but gets the fright of his life when the woman is kidnapped. He and the man proceed to kill the kidnappers. The three people develop such a strong bond that even Ko, an habitual chatterer, stops talking. In this way, he hopes to experience the same sensuality as the two, who caress instead of talk to each other.