Kid Chocolate
"Remembering is reliving, and I live from my memories," says Kid Chocolate on the eve of his 80th birthday as he recalls his meteoric rise in the American boxing world. In a warm, nostalgic mood, the most famous Cuban boxer of all times expresses his philosophy of life, and talks about sports, fame, friendship, money, women and alcohol.