Chocolate Comedy
This portrait of seven-year-old stand-up comedian Fatih Unru from Indonesia shows the difference between big and small: however grown-up the boy may act onstage, he's still a little kid with a lot to learn. His act is all about chocolate, the sweet that every child longs for. But a cruel twist of fate means this is the one thing sweet-toothed Fatih is allergic to. So he does what every good comedian does: he turns his misfortune into material. Fatih is interviewed at home, in the intimacy of his room, and filmed in his daily life, at school and during his act. Not only do we get to know this well-spoken young man, but we also get a peek into the world of his adult stand-up counterparts in contemporary Jakarta.