Constructor cada día compañero
Ernesto 'Ché' Guevara was one of the people who devoted their lives to the establishment of a socialist society. In CONSTRUCTOR CADA DÍA COMPAÑERO, we see that Guevara, long dead now, is still vividly present in the memory of his people: as a model, as a leader, and as a comrade.