Wanja
"The Block" is a neighbourhood consisting of five streets in downtown Sydney that has been a gathering place for Aboriginals for generations. Since the early 1980s, the area has rapidly deteriorated: it suffers from dire poverty, many houses are vacant, and the police are constantly on patrol there. According to the epilogue, "The community has been demoralised through mismanagement and government neglect."