Godiva!
Director Per Fronth filled a mousetrap in his studio with different morsels, from a dry cracker on Monday (mouse rushes by), via Roquefort cheese on Thursday (extensive sniffing session), to chocolate on Friday. The unpredictability of the mouse’s behaviour and the certainty that things will eventually go wrong make this film a veritable miniature drama. The film won an award at the Experimental & Shorts International Filmfestival.