Wintersong - A Film on Dakota Suite
For Chris Hooson, the Everton soccer stadium in Liverpool is a sacred place. When he was little, he went there to see his favourite team in action, and that feeling of belonging that he got from sitting in the bleachers watching games has never really left him. In , Hooson is sitting in the bleachers alone. All is quiet in the stadium.