The Stalker
Bill Kinsley’s career at the postal services was going off prosperously, until Tom McIlvane, whom he had fired, started threatening him. For months, the police were powerless, lacking any proof on tape or paper. Kinsley survived the subsequent mass murder at the post office, after which McIlvane committed suicide. Following the incident, however, Kinsley was charged with autocratic leadership and Nazi sympathies. He was said to have pushed McIlvane to his act of despair. The rancorous Kinsley lost his job and still feels threatened.