The Whale Hunt
Web artist Jonathan Harris took a picture every five minutes during his trip to Alaska, where he went whaling with an Eskimo family. The photos are now in an online album with advanced possibilities, such as being able to see which moments were most exciting for Harris by using his heart rate as a measure of .