The Collider: Chapter One
Enter The Collider, a machine built to decipher the mysteries of human relationships. This is the story of the space between people—and the electric, magnetic and caustic materials that pass between us. There’s the air temperature and humidity levels in a room in which two people fight, or the exact distance between peaceful lovers. In every exchange, there’s flesh and bone—human matter—and there are other sorts of matter.