Den andra stranden
A Swedish photographer makes a series of pictures of a Peruvian family that lives near the large rubbish dumps of Lima. The family asks him to become their youngest daughter's godfather, who is a few months old then. Seventeen years later the photographer decides to go back. After a long search through the metropolis he discovers the new whereabouts of the people. He is greeted as the representative of another, better world, but he comes into conflict with his godchild's father. A documentary about a cultural gap and the struggle for the preservation of human dignity.