Through the Fire
"What are you going to do this weekend?" the teacher asks her students. Armando has by far the most spectacular answer of the all: perform a stunt at the seaside resort of Scheveningen. He doesn’t say it with the bravado you might expect, but rather a little shyly. It’s immediately obvious that there’s a good story here, and it turns out to be completely true: Armando is really going to drive through a sea of fire. The announcer gives him quite a bit of build-up by saying that Armando has wanted to be a stuntman since the age of six, and dreams of a career in Hollywood. Now the talk has been talked, and he has to walk the walk. But at the last minute he pulls out – apparently, he’s not the daredevil he thought he was after all. Life’s not easy with a father who works as a window washer during the week and a stuntman on weekends. But the fat lady hasn't sung yet – they're going to try it another way. The tension builds to the max, with a lot of slow motion and dropping out the sound. Alongside the intimate, unassuming scenes between father and son, music and other devices accentuate the show element of the stunt scenes.