About a Hero
About a Hero is an adaptation of a script written by an AI trained on Herzog’s body of work. The fictional narrative it produced, ironically self-reflective, is intertwined with a series of interviews with artists, philosophers and scientists reflecting on the notion of originality, authenticity, immortality, and the soul in the age of AI.