You Have No Idea How Much I Love You
Relationships with the people you love most are often the most complicated. This is the problem Hania and her mother Ewa face during their sessions with a psychotherapist, filmed intimately and with the utmost respect by director Pawel Lozinski. The camera always focuses on one person at a time, revealing every emotion hidden behind the words and silences. The empathetic therapist carefully but purposefully peels away the hard layers under which mother and daughter shield themselves. Little by little, the personal tragedies that hamper their communication rise to the surface, as well as the source of the longing for love and acknowledgement that they find so hard to fulfill. The documentary takes place within four walls and a tight framework, yet at the same time it makes a long and fascinating journey to the inner recesses of the human mind: sometimes dark, sometimes warm, always familiar.