Cosmic Top Secret
Secrets exist in every parent-child relationship, but what happens when the relationship also involves a secret occupation? This game takes you with "T" as she searches for her father’s history. T’s interviews with her father effectively reflect the awkwardness of their interaction. You will need all your focus as you puzzle together his story piece by piece. This challenge can easily have you hunkered over your phone or tablet for many hours as you solve different riddles and puzzles, maintain a dossier, try to find the right route using a compass and map and practice your shooting skills. Over the game’s six levels, you receive increasing amounts of insight into the mysterious father’s past—and you'll also realize that sharpening your detecting instincts yields more than just the bits of information that you collect along the way.