How Hormones Changed My Life
Due to her raging hormones, 14-year-old Tanvi is swinging back and forth between her emotions and logical thinking, between desire and strict Hindu traditions. On the one hand, she would like to be more adventurous. On the other, she wants to respect her Hindu family traditions. So far, Tanvi has stuck to these strict rules. She loves Bollywood films, and her greatest wish is to play a part in a movie with the famous Bollywood actor Sharukh Khan. He's Tanvi's ideal man, so the guy she ends up marrying one day has to to be just like him. But more than anything, this teenage girl wants to know if she can make her own choice and marry the boy she loves. Or will her marriage be arranged by her parents?