Ode to a Hunter
A second and a half in the life of a terrified fox, fleeing from a hunting Prince Charles. Filmmaker Per Fronth selected 39 shots from a video, made one afternoon at a foxhunt on the country estate of the Duke of Beaufort. Fronth painted on the footage and edited the images into this short, award-winning film.