Shinjuku Boys
In the New Marilyn nightclub in Tokyo, all the employees are women who have chosen for a life as a man. They dress like men and behave like men, a way of life that is not appreciated in Japan. The boys have scores of female admirers among the audience. Many of the boys have brief and mostly platonic relationships with girls that visit the club, but most of these girls eventually prefer a socially accepted marriage with a real man. This film concentrates on three of these ‘shinjuku boys’. Gaish acts tough and has many girlfriends, but in his heart he is afraid of becoming lonely. Tatsu lives with his girlfriend. Kazuki has a relationship with a man who has chosen to live as a woman. In candid conversations, the three tell about their lives, relationships and fears.