L'Italia non è un paese povero 2
Part 2 of the three-part television documentary on the extraction of gas and oil in Italy, made for the ENI oil & gas company, intended to convince Italy of the usefulness of this. Includes a scene of a boy in a gondola in Venice, dreaming of an industrial future.