My Name Is Jørgen Leth
An installation on the renowned Danish filmmaker, poet and sports pundit Jørgen Leth. In his work, Leth effortlessly switches between art forms and cultures, combining experimental cinema, documentary and performance art. Developed by Danish curator Michael Thouber in collaboration with gallery GL Strand and design agency e-Types, this installation showcases the many facets of Leth’s oeuvre in video projections, posters and typographic animations of his poetry.