Florilegio ou le cirque l'Italienne
For over a century the Togni familyhas been travelling around with their circus. A circus in which the show always goes on, backstage and in the ring, on the road and in their daily existence in the caravans. They sometimes cut the show short when the italian soccer team is playing, and they have spaghetti in the arena after the last show. Laurent Chevallier carries his spectators along into the heart of his extraordinary family, of which the three brothers and their 'mamma' succeed in creating a world in which entertainment, daily life, and dreams intertwine.