Ludzie w drodze
A film which reports on the life and work of the members of a wandering circus troupe. In meticulous detail, the preparations and efforts are described that precede the moment the gong sounds and the audience, holding their breath, watch the arena, without realising what is necessary for such a show to be put on. In a thoughtful manner, this film presents a succession of psychological portraits of the performers and workers of a circus.