#AMiNORMAL
The manual of mental disorders, the DSM, grows thicker with each new edition. There seem to be more and more psychiatric disorders, notes the maker of #AMiNORMAL, Mika Orr, whose father is a psychiatrist. In eight 12-minute episodes, the series takes a humorous and compassionate look at various disorders. People from all over the world talk openly about their experiences in online interviews, in their own familiar environment. A psychiatrist then explains more about the condition in question.