Mau Mau Sex Sex
This is the contagious story, larded with many juicy anecdotes and racy film extracts, of two of the oldest independent filmmakers in the United States, Dan Sonney (84) and David Friedman (76), as told by themselves. Following his father Louis, Sonney was one of the most successful producers of X-rated films. In the early sixties, Friedman became his colleague and together they went on to produce an endless series of films in the so-called sexploitation genre. Their story starts with films that showed a bare lady’s breast now and then, progresses from rather decent nudist films to extremely gross and bloody films like BLOOD FEAST from 1963 and ends when hard porn enters the movie theatres. A history in which people, including film historians, have shown growing interest in recent years.