Villa Paramaribo: Deborah in Suriname
Brazilian Deborah, who is 12, was originally Catholic. She has been living in Paramaribo with her Brazilian mother and Surinamese stepfather since she was nine. In Surinam, she has committed to the Hindu faith of her new father.