Dar syki lietuve
LITHUANIA! ONE MORE TIME! focusses on the political events of 1988-1989. Edmundas Zabavicius reflects on the road covered by Lithuania since 1939, when the Molotov - Von Ribbentrop Pact and its secret protocols were signed.