Ida
Balanced and delicate portrait of Ida, a woman who stayed in a psychiatric institute for twenty years as a result of a wrong diagnosis. In reality, she had been disowned by her parents as a child. Well-measured questions from the director, who knows the woman personally, reveal her sorrow without being reduced to mere sentimentality.