Zomer zonder jou
“Dear daddy, the four of us used to go on vacation together. Now everything’s different. When I’m with you, I miss mummy. When I’m with mummy, I miss you,” writes 10-year-old Julie to her father from the single-parent camping site in France, where she is staying with her mother and younger brother.
Divided loyalties and feeling responsible for your parents’ happiness are big themes in these children’s lives. Take fellow 10-year-old Quinn, for example. He has a stepmother and he’s happy with her, but he wishes his mother would fall in love too. And maybe that could happen, if only she’d put on a nice dress sometimes. All these concerns aside, Julie manages to have fun with all of her new vacation friends.