Cheerful Wilbur Sargunaraj claims to be India's first YouTube star. In this short film, the third in an energetic series, he offers us advice on how to bridge the immense gap between rich and poor in India. This film is part of Why Poverty?, a groundbreaking cross-media event taking place in November 2012, urging people around the world to ask this question. Supported by 70 broadcasters around the world, the event aims to jump-start national and global debates about poverty in the 21st century.