De tranen van Castro
This hilarious but subtle documentary follows an admirer of Fidel Castro who collects bodily fluids in jars. Documentary images provide an authentic context for this story. The man goes to Cuba with the purpose to obtain the charismatic leader's blood, sweat or tears. Unwitting bystanders want to lend a helping hand.