Una foto recorre el mundo
Ché Guevara's picture travels around the world. It is the graphic representation of 'the red bogey haunting Europe' but it travels beyond this part of the world. The image is a symbol of the revolution as well as a reflection of the face, look, and mind of a real man. Ché Guevara's picture was made by Alberto Korda on a day of: 'my country or my life'.