Znak tyre
Russian actress Vera Kholodnaya became well-known in 1912. Seven years later she had played in forty movies and had become an international celebrity. THE HYPHEN goes back in time and tries to find out about her life and times, that seem so attractive now.In addition, director Sergey Bukovsky reflects on his own past and present in a society that divides people in right wing and left wing, civilians and soldiers, atheists and believers. He also went to Karabakh, the disputed and war-torn region.