Soljonnyje sljozy toerana
The documentary THE BITTER TEARS OF TURAN once again refers to the problems of Lake Aral, which is the place and the symbol of one of the world's biggest ecological catastrophies. The reality of total destruction may well have consequences for the unique zoological environment.