TM
The issues raised make you reflect on your own moral standards; the direct and sometimes absurdist questioning undermines the norms and values you take for granted. The experience is sometimes reminiscent of controversial psychological experiments in the past, where participants slowly but surely begin to cross their own boundaries in the name of science. But unlike these experiments, TM is built on hope and faith in humanity.