Wznosze pomnik
A story about a farmer from the village of Znamirowice in the county of Nowy Sacz. In three years, from 1968 to 1971, he constructed a bridge between two hills all by himself. By doing so, he wished to leave behind a monument of his life. However, due to a conflict with his neighbours, he is unable to finish the project.