You Have No Idea How Much I Love You
Relationships with the people you love best are often the most complicated. This is the problem Hania and her mother Ewa face during their sessions with a psychotherapist, filmed intimately and with the utmost respect by director Pawel Lozinski. The camera always focuses on one person at a time, revealing every emotion hidden behind the words and silences.
The documentary takes place within four walls and tight framing, yet at the same time it makes a long and fascinating journey to the inner recesses of the human mind: sometimes dark, sometimes warm, always familiar.